Rubina Čengić

Iz dječije perspektive

Povratak djece u škole u Kantonu Sarajevo

Prosvjetari naglašavaju da smo, brinući se o fizičkom, zanemar...

Psiholozi upozoravaju da su ranije svi govorili kako djeca previše vremena provode ispred računara, dok je sada takvo ponašanje pri...

Rubina Čengić

Obrazovna politika

Melika Husić-Mehmedović, ministrica visoko...

Stvaramo novo ministarstvo; najveća pobjeda je fond za nauku o...

Iskreno sam obradovana vijestima o završetku izrade kurikuluma za osnovno obrazovanje. Radujem se javnoj raspravi i voljela bih da ...

Nenad Veličković, Rubina Čengić

Obrazovna politika

Naida Hota-Muminović, ministrica predškols...

Zakoni su nam prenormirani

Metaforički kazano: ne možemo ovdje posaditi palmu. Neće uspjeti, ne odgovara joj tlo, klima...

Rubina Čengić

Obrazovna politika

Namir Ibrahimović, voditelj kurikularne re...

Reformski akti urađeni su usprkos vlastima, a ne zahvaljujući ...

Vlada Kantona razmatra budžet i spominje gradnju novih školskih zgrada i utopljavanje postojećih, ali niko ne govori o reformama i ...

Rubina Čengić

Obrazovna politika

Milioni javnog novca za besplatne udžbenik...

Džaba analize, greške, tužbe, kad su podobni najbolji

Grupa izdavača tvrdi da Nam i Vrijeme imaju simboličan broj najbolje rangiranih udžbenika i da ministarstva rade protiv interesa dj...

Rubina Čengić

Nova čitanja

Psihoterapeutkinja Mirela Badurina i struč...

Neophodno je podsticati razvoj dječije kreativnosti i poticati...

Učenici imaju različite potrebe i mogućnosti, te time zahtijevaju i različit pristup. Tu je na učitelju dodatna odgovornost.

Rubina Čengić